خارج شدن  نزدیک به۳۰۰ هزار کارت سوخت مهاجر در زاهدان از طرح کدینگ

خارج شدن نزدیک به۳۰۰ هزار کارت سوخت مهاجر در زاهدان از طرح کدینگ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با اجرای طرح کدینگ کارت سوخت که از ۱۰ خرداد امسال در سیستان و بلوچستان اجرا شده، تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار کارت سوخت مهاجر در منطقه زاهدان شناسایی و از طرح خارج شده است.

غلام‌محمد احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد کارت سوخت در راستای پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی با بازدیدهای صورت گرفته از جایگاه‌های عرضه، کشف و ضبط شده است.

وی یکی از دلایل افزایش مصرف سوخت در سیستان و بلوچستان را ورود کارت‌های سوخت مهاجر از سایر مناطق کشور عنوان کرد و گفت: طرح کدینگ کارت سوخت با هدف پیشگیری از ورود کارت‌های مهاجر در استان، جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی و کاهش ازدحام و برطرف کردن صف‌های انتظار در جایگاه‌های سوخت اجرا شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: کار بررسی و پایش کارت‌های سوخت مهاجر در منطقه همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: با اجرای طرح کدینگ در سیستان و بلوچستان فقط خودروهایی که دارای شماره پلاک و یا آدرس استان باشند مجاز به سوختگیری در جایگاه‌های سوخت هستند و سایر خودروها از جمله خودروهای مهمان و خودروهای فاقد کارت در حایگاه‌های منتخبی که به این منظور در نظر گرفته شده می‌توانند سوختگیری کنند.

به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

شهرستان های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر، سرباز، قصرقند، فنوج، بمپور و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار هستند.

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

گمانه زنی های اخیر در انتصابات وزارت نفت
زمزمه کاهش مجدد سهمیه کارت برای سوخت جایگاه‌داران
گفتگوها

پاسخی بگذارید